,

12 Jenis Nasi Goreng Untuk Anda Cuba!

Banyak nasi lebih? Dah habis idea nak buat nasi goreng apa? Perencah nasi goreng pun dah habis? Haaa di sini ada 12 jenis nasi goreng yang anda boleh cuba!

#1 Nasi Goreng Nenas Udang

Selalunya famous di kedai Thai, Nasi Goreng Nenas Udang ni rasanya sebati manis-masam dari nenas tu. Kalau anda suka nenas, memang sesuai sangat lah! Takpe, kalau buat kat rumah, hidang dalam pinggan je, tak payah hidang dalam nenas :p

#7 Nasi Goreng USA

Siapa tak suka Nasi Goreng USA kan? Hidangan yang istimewa kerana ada daging merah dan telur mata tu!

What do you think?

-1 points
Upvote Downvote

Total votes: 3

Upvotes: 1

Upvotes percentage: 33.333333%

Downvotes: 2

Downvotes percentage: 66.666667%

Comments

Leave a Reply

Loading…

Comments

comments